Saturday, August 16, 2008

Jangan Bimbang

Terima kasih rakan-rakan yang sudi memberikan pandangan..

Post yang terakhir memberikan pelbagai persepsi kepada rakan-rakan aktivis. Sekali lagi terima kasih.

Saya bukan mahu berhenti terus mengkritik atau memberikan pandangan kepada gerakan mahasiswa, cuma saya rasa bila saya terus menulis mengenainya ada rakan-rakan yang merasa kurang senang dengan penulisan saya. Saya tidak mahu lagi menimbulkan perasaan kurang senang pada rakan-rakan. Itu sahaja.

Saya tidak mahu menjadi seperti Tun Mahathir yang akhirnya menimbulkan pelbagai kontroversi. Saya cuma orang biasa yang menulis mengikut minat saya.

Keputusan saya untuk tidak menulis mengenai gerakan mahasiswa adalah disebabkan saya tidak mahu ada orang yang salah anggap dengan penulisan saya.

Maka, oleh sebab itu saya akan menulis sekiranya ada keperluan sahaja atau saya memenuhi pertolongan dari rakan-rakan.

Tapi, saya masih subur meminati, menganalisis, memahami dan mendalami politik dakwah di Malaysia. Saya pohon kepada rakan-rakan yang sudi untuk mendoakan saya agar saya terus istiqamah pada jalan perjuangan Islam ini.

TAKBIR!!

(Hentikan berbincang mengenainya lagi, jangan bincang soal remeh temeh, ayuh gugahkan minda untuk terus memastikan kemenangan perjuangan Islam)

No comments: