Wednesday, August 13, 2008

Inilah Masanya Saya Membuat Keputusan!

Alhamdulillah..

Saya memang jarang menulis rasa hati saya yang lebih personal di dalam blog ini. Cuma pada hari ini saya menulisnya buat kali pertama bagi mengukuhkan pendirian saya tentang sesuatu perkara.

Saya menerima banyak komentar samada dalam blog ini, melalui sms, email dan perbincangan bersama rakan-rakan saya bila saya mengutarakan beberapa pandangan, kritikan, cadangan peribadi saya kepada Gerakan Mahasiswa terutamanya GAMIS.

Saya tidak menafikan, saya belajar erti perjuangan ketika saya menuntut di UIAM. Masa saya sebagai mahasiswa sudah tamat. Saya tidak mempunyai apa-apa komitmen lagi dalam Gerakan Mahasiswa.

InsyaAllah, mulai pada hari ini saya cuba untuk tidak lagi menulis sebarang kritikan, cadangan dan pandangan kepada Gerakan Mahasiswa.

Walaubagimanapun, saya betul-betul meyakini bahawa kuasa Mahasiswa mampu membuat perubahan kepada negara sekiranya diurus dengan baik dan terancang.

No comments: