Tuesday, January 22, 2008

Menteri Seks dan Menteri Homoseks?

Saya amat terkejut bila membaca blog kuda-kepang.blogspot.com mengenai skandal homoseksual seorang menteri. VCD mengenainya akan disiarkan tidak lama lagi oleh pihak-pihak yang mempunyai nafsu politik yang memuncak. Dikhabarkan juga penyebaran itu dilakukan oleh pihak-pihak dalaman.


Saya teringat beberapa peristiwa yang berlaku di United States. Ribut taufan, bencana alam, krisis skandal pemimpin diantara faktor kelumpuhan politik di US. Meskipun mereka gah dengan ketenteraan, namun hakikatnya mereka sudah di penghujung kuasa. Mereka mendabik dada dengan kekuatan fizikal, namun sedikit demi sedikit Allah menghantar "tentera-tentera langit" untuk memusnahkan mereka.


Apakah perkara yang sama juga akan berlaku di Malaysia? Koalisi pembangkang dan gelombang rakyat terus membara, namun terlalu angkuh pentadbiran Barisan Nasional dengan kuasa, duit, pangkat dan sebagainya. Tapi, tidak mustahil kemusnahan rejim BN akan bermula dengan krisis dalaman parti tersebut! Sama-sama kita saksikan 'drama' ini.


Masa depan dunia adalah di tangan ISLAM!

No comments: